Η καθαρότητα στο diesel σημαίνει ταυτόχρονα άμεση οικονομία, καλύτερη απόδοση στον κινητήρα και περιορισμό των αποθέσεων οι οποίες μακροπρόθεσμα οδηγούν σε φθορές και σημαντικό κόστος συντήρησης αντίστοιχα. Στους πετρελαιοκινητήρες, και ιδιαίτερα στους σύγχρονους άμεσου ψεκασμού common rail, το σύστημα έγχυσης, οι αντλίες και όλο το κύκλωμα καυσίμου είναι πολύ ευαίσθητα στην παρουσία σωματιδίων και νερού.
Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την απόδοση του κινητήρα και να προκαλέσει βλαβερές επικαθίσεις στο σύστημα έγχυσης (μπεκ ψεκασμού), είναι ο σχηματισμός επικαθίσεων από την καύση και η κρυσταλλοποίηση του καυσίμου (σχηματισμός παραφίνης) που ενδέχεται να συμβεί τους χειμερινούς μήνες λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών.
Επιπλέον σημαντικός παράγοντας δημιουργίας επικαθίσεων σ το σύστημα έγχυσης καυσίμου είναι το biodiesel, η προσθήκη του οποίου στο ντίζελ βάσει του Ευρωπαϊκού προτύπου ΕΝ 590, έχει δυσκολέψει σημαντικά το έργο των τεχνολόγων καυσίμων.
Για όλα τα παραπάνω η ΕΚΟ προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση με τα προϊόντα της και ειδικά με το νέο
Diesel AVIO. Τα ειδικά πρόσθετα τελευταίας τεχνολογίας και το ειδικό φίλτρο καυσίμων αεροσκαφών, που είναι εγκατεστημένο αμέσως πριν τις αντλίες με απόδοση φιλτραρίσματος που αγγίζει το 98%,επιτυγχάνουν απομάκρυνση των σωματιδίων και του νερού που αποτελούν παράγοντες ανάπτυξης θρεπτικού υποστρώματος μυκήτων, μικροβίων και σκουριάς στον κινητήρα , Έτσι, το νέο Diesel AVIO εξασφαλίζει :
- Μεγαλύτερη επιτάχυνση, μείωση θορύβων και λιγότερους κραδασμούς, χάρη στον αυξημένο αριθμό κετανίου
- Μηδενική απώλεια ισχύος του κινητήρα καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του και σε όλο το εύρος των στροφών του
- Εξαιρετικά αποτελέσματα καθαρισμού του κινητήρα, άρα και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου
- Πλήρη επαναφορά της ομαλής λειτουργίας του κινητήρα με 2 γεμίσματα. Με 5 γεμίσματα, πλήρη εξαφάνιση των εσωτερικών εναποθέσεων στα μπεκ.
- Αποτελεσματική αντιαφριστική, αντιδιαβρωτική και αντιοξειδωτική προστασία χάρη στα ειδικά τεχνολογικά προηγμένα βελτιωτικά πρόσθετα.